×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

GTA 5 Online - Den officiella tråden

Postat av FredrikKarlsson den 12 Oktober 2013, 16:15
98 kommentarer · 7 609 träffar
Här ställer vi frågor och diskuterar allt som har med GTA V. Den här tråden gäller PS3 såväl som 360.
____________________________________________________________________________________

Jag har köpt ett garage och jag har en bil som Simeon vill ha i mitt garage, problemet är att bilen har blivit "personlig bil"
och det vill han inte ha... Kan man på något sett ta bort så bilen inte längre är "personlig"? Så jag kan ge den till honom och få cash? :)
Uppdatering skriven 14 Oktober 2013, 12:25
För er som behöver ett crew! Gå med här..
http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws
Uppdatering skriven 16 Oktober 2013, 15:45
Uppdatering skriven 17 Oktober 2013, 13:00
Hur du höjer dina skills lättast:

Strength: Be en kompis eller random snubbe på servern att sitta i en bil, ställ dig på biltaket och stampa på den, du får en poäng i str för var femte stamp eller något, tog mig 2-3 minuter att gå från 60-100

Stealth: Aktivera stealthmode gå omkring i cirklar eller vad du själv föredrar, detta kan ta en halvtimme eller så, så se till att du har något annat att göra under tiden då det kan bli långtråkigt

Stamina: Här märkte jag knappt någon skillnad på min stamina när jag cyklade, så jag valde att springa istället, kändes som att jag fick poäng snabbare så. Tog mig kanske en timme eller så att maxa denna skill

Flying: Du får en poäng i flying varje gång du landar ett flygplan, så du kan antingen dra till stora flygplatsen och använda startbanorna där för att dra upp din flying, själv tog jag flygplatserna i öknen då det inte kändes riktigt lika enformigt, det tog mig kanske 90 minuter att maxa flying

Driving: Här märkte jag att man fick driving snabbt genom att köra motorcykel i fel fil, tog typ 60-80 minuter att maxa

Shooting: Tog mig kanske 10 survival uppdrag att maxa shooting, här kan du få allt mellan en och tio poäng för ett uppdrag

Lung capacity: Detta är den tradigaste skillen att levla, det enda tricket som finns här är att simma upp till ytan för att hämta luft samma sekund som du ska förlora HP, och sen dyka ner igen efter en sekund

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 98 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..