1
Arma 3 Desynced
Postat av AerzieG den 25 September 2013, 17:46
4 kommentarer · 66 träffar
Tjenare alla på fragbite, har nyligen köpt Arma 3 för att kunna lira lite wasteland med polarna, men jag har ett stort problem. jag blir liksom helt Desynced, oftast händer det i bilen när någon annan kör.. inte så farligt. men ibland händer det när jag skjuter på någon snubbe, jag ser liksom hur han lägger sig ner och jag klämmer av ett skott i huvudet på han. 1sec senare är han inte där, då vet han redan vart jag är och dödar mig dirr...
Hur fan löser jag detta. jag har fiber uppkoppling, har inte haft några problem att spela varken arma 2, battlefield 3 eller vad som helt. jag kan lira vilket spel som hellst. min Fps är bra, jag klarar spelet helt enkelt. så inget snack om den saken nu.
Det jag kan tänka mig att det är en bugg, men det gör mig bara så sjukt förbannad, har jag betalat 450kr för en jävla beta eller? nej ett färdigt spel betalade jag för. vad är det här
Hur fan löser jag detta. jag har fiber uppkoppling, har inte haft några problem att spela varken arma 2, battlefield 3 eller vad som helt. jag kan lira vilket spel som hellst. min Fps är bra, jag klarar spelet helt enkelt. så inget snack om den saken nu.
Det jag kan tänka mig att det är en bugg, men det gör mig bara så sjukt förbannad, har jag betalat 450kr för en jävla beta eller? nej ett färdigt spel betalade jag för. vad är det här