Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GTA V Frågor

Postat av Holy Roman Emperor den 21 September 2013, 21:39
1 kommentarer · 380 träffar
Tja

Fråga ett: Jag låste upp Trevor nyss och tattoos blev också upplåst, men tattoo parlors syns inte på min map? Samma sak med chop shops, klädbutiker, barbershops. Jag har kollat runt i map-fliken när man pausar om jag har råkat klickat nåt så jag har typ in-aktiverat dom (man kunde ta bort olika "blips" så dom inte syns längre på mapen i gamla GTA spel) men jag hittar inget. Kommer dom fram igen när jag har klarat några mer procent av spelet? Asså, jag kan tatuera mig osv men då måste jag hitta stället själv och det är rätt svårt att hitta en butik i en stor stad.

Fråga två: Måste jag ha Gold Live på Xbox för att kunna träna upp Chop? Jag har skaffat ett konto på RockstarSocialClub och laddat ner iFruit, pluggat i internetkabeln i Xboxen. På appen så jag har matat han men hans Happiness ökar inte i spelet.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..