Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dayz Origins mod

Postat av sn4fu den 8 Augusti 2013, 18:55
9 kommentarer · 290 träffar
ska först och främst säga detta är min andra tråd, då den första blev borttagen. Jag överklagade och fick rätt för min sak, därav lägger jag upp den igen då Dayz är en växande spel community och försöker nå ut till andra seriösa DayZ spelande folk här ute på fragbite :)

Brutal Dayz Ahead Origins server is looking for survivors!

After a fatal hardware crash, a new database was installed with fresh spawns. Here is a chance to stake out some prime real estate, grab some helicopters or vehicles. We are currently looking for survivors to populate the server. All players are welcome from lone wolfs to clans. We currently have 4 mature active Admins who do not tolerate hacking, glitching, duping, humanity farming or cheating in any way.

37.220.11.82:5902

*Fresh, new database and server has been moved to the London hub
*Friendly, active, mature admins - Absolutely zero admin abuse
*SSD Hosted - London
*4Hr restarts
*Veteran level with 3DP:On | CH:Off | NP:Off
*Active DB backups should problems arise
*All players welcome - clans, bandits, heroes, and PvP allowed - Kill it, steal it, blow it, heal it - it's all good!
*No duping, cheating, hacking, "humanity farming" or glitching allowed - Report abuse to BrutalDayzAhead@gmx.com
*Engli sh only in side chat please

Survival of the fittest! Keep your heads down and your powder dry!!

37.220.11.82:5902

Eftersom vi är ett gäng från ställen lite överallt i världen så kopierade jag texten rakt av och la upp, om det är någon som har några frågor besvarar jag dessa mer än gärna..

Anledningen till att vi började med en egen server är pga vi är trötta på admins som inte är aktiva, vi har en automatisk backup server men också en manuell om något skulle inträffa..

moden är som sagt Origins och på denna mod kan man bygga hus, bandit/hero lvl 1,2 och 3 hus, garage och även fort för claner med 5+ i sig, tar sin lilla tid att bygga dessa saker men det äre värt ;)

disk: vilken mod tycker ni är bäst? själv har jag provat en del men tycker origins tar priset då man just kan bygga saker

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..