Tjenare fragbitare, tänkte kolla hur stor intresset är för det nya MMORPG spelet Neverwinter, som just nu är i Open Beta.
Spelar ni?
Server?
Klass/Ras?
Vad tycker ni hittills? :)
Själv gillar jag det, combat är så mycket roligare än i andra mmorpg spel.
Spelar på Mindflayer, Control Wizard, nickar Kanelstaven :)
Spelar på Behoholder.
kul som fan annars!
För övrigt så är det ett bra spel. Jag är en gammal wow veteran som älskar spel som dessa men inte hittat det där rätta, varken Tera eller Guild Wars fick mig att fastna, men detta hade sin charm.
Lvlar gärna med någon då jag vill köra DC som funkar bäst med en partner vad jag har hört.
Skrivet med min Android-mobil
Sen lite andra grejer som jag stör mig på.
Det är just nu så offantligt många buggar, brukar inte hitta många men nu jävlar trillar dom bara in. Men det är beta så det är acceptabelt.
Väldigt instängt. Alla areor är instancer. Det är inte en värld som wow var. Instancerna är också extremt små.
från level 1 till 49 så har jag bara följt en lång questkedja(inte riktig kedja men jag behövde aldrig leta efter en enda quest). Sen kan man också bara följa det glittrande spåret på marken så hittar man allting direkt.
Men gillar man linjära MMO spel utan frihet så är detta nått för dig. Men tråkigt nog så håler MMORPG spel på att tyna bort. WoW tappar spealre, gw2 har inte många spelare, tera har också få spelare och neverwinter har inte många spelare samt p2w.
Skrivet med min Android-mobil