1
Har dom rätt att göra såhär vid köp?
Postat av FredrikKarlsson den 30 April 2013, 17:47
20 kommentarer · 132 träffar
Tja!
Har dom verkligen rätten till att göra såhär?
"Bästa kund,
Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,
14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och
återbetala din order.
Vi beklagar det inträffade och bifogar en rabattkod värd 50 kr som kompensation"
Nu är min fråga, har dom verkligen RÄTT till att göra såhär när det står fel på deras hemsida och jag har lagt en order och bekräftat mitt köp?
Någon som vet till 100%?
Kan jag KRÄVA att jag ska ha spelet för 15kr?
Har dom verkligen rätten till att göra såhär?
"Bästa kund,
Du har beställt Dead Island: Riptide (PC Download). Tyvärr var det angivna priset,
14,99 kr, felaktigt. Det korrekta priset är 339 kr. Vi kommer att makulera och
återbetala din order.
Vi beklagar det inträffade och bifogar en rabattkod värd 50 kr som kompensation"
Nu är min fråga, har dom verkligen RÄTT till att göra såhär när det står fel på deras hemsida och jag har lagt en order och bekräftat mitt köp?
Någon som vet till 100%?
Kan jag KRÄVA att jag ska ha spelet för 15kr?






