1
Open world SP
Postat av Stocktown den 11 April 2013, 16:31
20 kommentarer · 537 träffar
Tjena, vill börja med att säga att jag är fullt medveten att det finns en del trådar likt denna, där förslagen som brukar komma upp är Fallout, Far cry 3, Skyrim osv.
Nu letar jag dock efter ett spel som är likt Skyrim, där det finns mycket fria val, sandbox/open world och med mycket content där man kan fortsätta att bygga på sin karaktär.
Testade Witcher 2, tyckte det var ett jävligt snyggt spel och så men fastnade inte direkt för det, förmodligen för att det inte var tillräckligt öppet för min smak.
Så om det finns någon spel som fyller några, helst alla, av följande kriterier;
Open world
Character customization(allt från utseende till fighting)
Lite RP
Mycket och bra content
Schysst grafik, snyggt
..så får ni gärna tipsa!
Annars kan det bli så att jag börjar lite Skyrim igen, men då jag gjort nästan alla quests osv så hade jag föredragit att testa något nytt
Tack på förhand!
Nu letar jag dock efter ett spel som är likt Skyrim, där det finns mycket fria val, sandbox/open world och med mycket content där man kan fortsätta att bygga på sin karaktär.
Testade Witcher 2, tyckte det var ett jävligt snyggt spel och så men fastnade inte direkt för det, förmodligen för att det inte var tillräckligt öppet för min smak.
Så om det finns någon spel som fyller några, helst alla, av följande kriterier;
Open world
Character customization(allt från utseende till fighting)
Lite RP
Mycket och bra content
Schysst grafik, snyggt
..så får ni gärna tipsa!
Annars kan det bli så att jag börjar lite Skyrim igen, men då jag gjort nästan alla quests osv så hade jag föredragit att testa något nytt
Tack på förhand!