Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska man lira?

Postat av craze den 7 April 2013, 14:33
7 kommentarer · 109 träffar
Tjappa.

Tänkte försöka hitta ett nytt online-spel att älska, då min förälskelse i CS och WoW dog för några år sen.

Vill hitta ett spel som är roligt att spela på egen hand, och det bör vara hyfsat simpelt och hyfsat skillbaserat. Gillar inte spel som Starcraft, DotA, LoL eller BLC. Tror inte heller jag kommer palla spela något där principen är samma som WoW (GW2)...

Alltså verkar FPS-spel vara det enda alternativet! Har dock väldigt dålig koll på utbudet, så det är därför jag tänkte höra med er.

De enda FPS-spel jag känner till som har någon popularitet just nu ö.h.t. är BF & CoD (i flera versioner). Team Fortress vet jag inte om någon spelar eller inte.

Vilka andra spel kan vara intressanta? Om jag ska testa någon version av BF och/eller CoD, vilken bör jag testa?

Kan tillägga att jag:

1) Inte gillar att kunna bli dödad utan att se min fiende (bortsett från granater då...)
2) Inte tycker att flygplan och stridsvagnar tillför någonting alls. Bilar, visst, men finns det ena så finns det andra antar jag.

Några tips på spel? Tackar på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..