Hej käre fragbite!
Satt nu precis och läste Patch 1.0.7 preview post och såg att dueling kommer nästa patch som många redan visste, men tydligen ska man kunna köra FFA(free-for-all) också upp till 4 spelare.
Jag blev genast mer glad över att dom gjort såhär så man kan få lite sorts arena feeling.
Vad tycker ni? Diskutera fritt runt ämnet
Posten kan ni läsa här:
http://us.battle.net/d3/en/blo g/8414560/#Dueling
Tycker att de har rätt, men o andra sidan är det imo sämre att vara fjortis och röka och dricka och skit för att vara en tuffing.
Ett mellanting är bra, och om man som du säger sköter skolan så finns det egentligen ingenting som drabbas förutom det sociala livet.
Exakt jag håller med dig... Dock träffar jag ju folk för jag sitter inte inne varje dag alltså :)
själv slutade jag upp med mitt datorberoende genom att slänga ut datorn från rummet helt enkelt vilket även ledde till att man slutade spela cs. Ser nog ingen annan lösning man mår mycket bättre nu tycker iaf jag :)
men men dom övertalar inte mig iallfall :P
EDIT: Muket dolig skreven svenskka
det är helt sjukt..men jag skiter i det och sitter 24/7
Och han gnäller inte på sina föräldrar, han använder deras TVberoende som ett försvar när DE gnäller på att HAN spelar för mycket dator.
Menar bara att de inte inser att det är samma grejen. Ser du inte vad jag vill komma fram till, synd om dig, men jag har skrivit klart och tydligt vad det är. Det är liksom inte det att jag inte gillar dem jag säger bara att de har dåliga argument... Och du ... snälla gör åtminstone inte samma smileys tre (3) gånger i samma text :/
#21 Vad tusan menar du ? har du hittat något stav fel ?
ge exmepel på den dåliga svenskan :o