Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Super meat boy

Postat av sneakybastard den 5 December 2012, 18:20
1 kommentarer · 263 träffar
Tjena!

Finns det någon här som spelar/spelat super meat boy?

Köpte det för några veckor sen och har blivit helt fast i det, tycker att det är sjukt kul!

För er som inte vet så är super meat boy ett platform-spel likt super mario bros, men svårighetsnivån är väldigt mycket högre och är allmänt väldigt roligt och utmanande imo!

Man är i princip en liten köttklump, som har som updrag att rädda sin tjej, bandage-girl som, kanske inte helt oväntat, är gjort av bandage. Man kan få extra bandage på vissa banor, hitta extra banor, få extra karaktärer genom att få x antal bandage eller klara vissa extrabanor och så finns det 7 chapters med 40 banor var, 20 relativt lätta och 20 svåra, men i dom senare chaptersen så blir alla mer eller mindre krävande och vissa banor kunde ta 30 min eller mer för mig!
Och det är det som är så grymt kul med detta spel, att det blir en utmaning.

Ifall du blev intresserad och ännu inte köpt spelet så rekommenderar jag dig starkt att köpa det, kostar väll c:a 125 kr på steam men det är rabatt nu så det kostar 60 och det är lätt värt det.
Ifall du inte har råd eller inte vill slösa pengar så finns det torrents ute, men man missar en hel del om man bara laddar ner det , t.ex rankingsystemet då man dessutom kan jämföra med steamkompisar och hela communityn med banor skapade av spelarna, extra banor, archievements och level editor m.m.

För er som köpt det så skulle det vara kul att se vad ni har för tider samt deaths osv, jag har bara några banor kvar på cottonvalley dark world men annars så är jag klar, kommer med edit om hur många deaths jag fick imorgon eller något!

här har ni spelet. http://store.steampowered.com/ app/40800 /

finns även till xbox 360 om ni föredrar det.

disk; spela super meat boy med kontroll eller tangentbord?
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..