Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den stora War Z & Day Z tråden!

Postat av Mm..Food den 14 November 2012, 16:22
6 kommentarer · 190 träffar
Tjena alla War Z & Day Z spelare, även andra som finner detta intressant!

Jag har märkt att dessa spelen börjar bli populärare och det är ganska mycket diskussioner om vilket spel som är bäst och varför.

Självklart finns det otroligt mycket likheter i spelen då de båda baseras på att man ska överleva zombies och andra online spelare.

Och som alla andra spel som liknar varandra finns det ju då både nackdelar och fördelar med vardera spel!

I denna tråd tänkte jag därför att vi kunde ha dessa diskussioner! Och då tänker jag inte på meningslösa kommentarer som leder till bråk för det leder absolut ingenstans! Utan det som vi ska snacka om här är alltså vilka fördelar/nackdelar har spelen? Vilket är svårast? Vilket är verkligast etc!

Själv har jag spelat båda spelen men jag föredrar faktiskt War Z! Det känns som att det kommer bli det stora spelet utav dom, (ungefär som Fifa & Pro evolution soccer). Varför jag tror detta är för att War Z är ett helt eget spel, och Day Z är fortfarande ett mod till ett annat spel.

Åt andra sidan så är ju Day Z mycket mer komplett just nu och därför är det spelet just nu mer omtyckt än War Z enligt mig.

Skriv vad ni tycker och tänker om de olika spelen!

MVH - Mr President

Vilket spel kommer bli störst inom de närmsta 2 åren?

19 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..