Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DayZ dödsfall, sugspel

Postat av zkeeky den 11 Oktober 2012, 13:06
10 kommentarer · 199 träffar
Tjenare, dog på DayZ...
Jag var i Radiotornet på NW Airfield, kollade runt flygplatsen, sen när jag låg bredvid väggen i tornet så att ingen kan se mig, så hör jag en riktig snabb kulspruta, har aldrig hört en sån snabb vapen skjuta förut på Arma2, lät som en sån där liten helikopter på BF3, bryter benet och loggar ut.

Gick in på en annan server. spawnade där jag loggade ut utan ett brutet ben, såg alla zombies spawna, betyder att man är ensam där, tänkte springa dit där det finns bra l00t, fick en zombie efter mig. Sköt kanske 3 skott, den dog, helt plötsligt så var det som en smoke på zombien, tänkte wtf? sen så sprängdes det, och jag flög upp i luften och dog. Var på en natt server till och med, hörde ingen explosion heller..

Sen finns det alla gånger man har fått skitbra loot och loggat ut, sen när man är sugen att spela en annan dag så spawnar man vid kusten med INGET på sig. Har hänt fan flera gånger.
Sen så spawnar man ALLTID med banditskin så att ingen litar på en..

Ville vara skriva av mig.

Köp INTE detta spel, det suger p3nis. Vänta på det riktiga DayZ eller WarZ

Berätta era otrolliga (en blandning mellan otroligt och troll) historier om hur ni dött osv.

Ursäktar stavfel osv.

DayZ eller WarZ?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..