Tjena!
Letar efter en grym spelupplevelse, jag vill lira ett krigsspel som är så likt "IRL" som möjligt.
ARMA II har jag testat, men vill ha ett spel som man kan snacka ingame, och det finns buggar även så är ACE COOP fast det var inga online players som man mötte. Alltså DayZ fast krigsspel typ. (Kanske var lite CP så jag förklara det men kan ändra om jag skrev för dåligt)
Jag vill ha något liknande, fast enklare och bättre.
Skulle vart fint om det var WW2.
Om det är mer som spelar det spelet kan vi sätta ihop ett squad och lira.
EDIT: Glömde lägga till att det är ett stort + om det är stora maps, alltså så det inte är så mycket begränsningar!
Tack!
Man ska kunna ge orders, snacka ingame, göra taktiker, inte bara rusha liksom
Nytt spel som anväder ArmA motron
http://www.fz.se/artiklar/rece nsion/20120523/iron-front-libe ration-1944
Men håller med vore riktigt kul att lira Krigsspel i 100% HC, när du dör så dör du och förlorar ditt gear etc.
Borde locka så mycket mer folk, antar att företagen är rädda för denna spelkoncept då det är så många public noobs som lirar nuförtiden som inte klarar av nederlag.
-Rainbow Six (De äldre är mer taktik medan de nyare (Vegas) är mer action)
-Ground Branch
-SWAT 4
Lär vara hur billigt som helst
kanske något för dig?
krigssimulator likt arma 2 fast ww2
Du är en squad leader som styr dina trupper genom strid, spelet bygger på att med hjälp av dina order ska du flanka fiender.
Hells highway var en besvikelse, vet inte hur du tycker om gamla spel men jag rekomenderar dig till att spela road to hill 30 och erned in blood först!
Annars har du ju också Commandos 3, också gammalt men otroligt mycket tänkande, inte alls som de senare spelen där lösningen på allt tycks vara att skjuta folk i ansiktet.