Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GW 2 - En besvikelse

Postat av bär den 28 Augusti 2012, 17:24
146 kommentarer · 238 träffar
Hej!

Jag har nu spelat GW 2 sen release och för mig har det varit en stor besvikelse. Spelet inleds med det gamla vanliga, gå hit och döda detta, ett riktigt uttjatat system som bara känns som en oändlig grind.

Jag valde att spela en magiker eftersom jag ville ha lite coola spells, men otroligt nog så kan man bara använda fem spells utigenom hela spelet, riktigt tråkig och dålig gamedesign. Visst man kan byta vapen, men man sitter ändå fast på fem spells hela tiden.

Jag tänkte sen, ja men det blir ju roligare när man är max level. Men det blir det ju inte, finns egentligen inget att göra på max level förutom pvp vilket man kan göra när som helst, jag körde lite WvWvW men det var så otroligt tråkigt, man stod i princip i en stor zergboll och spammade sina knappar utan att titta, tröttnade efter 10 min. Man får ju ändå inget av värde för att pvpa, känns helt onödigt. Ingen vettig PvE finns det heller tyvärr.

Sen att man har samma outfit igenom hela spelet känns otroligt lamt, jag är hyfsad hög level nu men har sett likadan ut sen lvl 1. Jag skulle sen köpa lite cool gear på AH, nej men AH är nere, och har varit i flera dagar. Riktigt dåligt.

Guildwars 2 får 1 bär av 5 möjliga.

Håller ni med mig på punkterna?

146 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 146 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..