Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GW2 Stress Test - Vad tyckte ni?

Postat av Sleetam den 3 Augusti 2012, 01:54
6 kommentarer · 147 träffar
Hejsan fragbitare.

Så nu tog ju det (antadligen) sista stresstestet/betan slut. Vad tyckte ni om den? Vad lirade ni för något och vilka professions och raser kommer ni lira när spelet går live?

Själv höll jag mig till Norn Warrior med vapen setsen Axe+Mace/Mace+Shield för PvP.

Tycker det var den sämsta Guild Wars 2 experiencen jag har haft hittils. De första 2 timmarna bestod av problem med party och friendslist, så vi kunde varken se varandra på friendlisten eller invita. Kunde inte heller lira random-SPvP. Det gjorde det väldigt surt eftersom vi hade planerat att endast lira tournaments.
Sedan när det väl funkade att invita, så märkte vi att tournaments inte heller funkade, och vi kunde inte lira det och var tvugna att vänta tills random-SPVP funkade. Då lirade vi lite sånt och ja, ush.

Hur tror ni att det blir vid releasen? Själv tycker jag att det känns som det bara att det har blivit sämre sedan förra beta events och stresstests, och är orolig för hur det blir. Hoppas verkligen att ArenaNet fixar det, för jag gillar spelet och det känns som att det kanske kommer leva längre än andra MMOs som har kommit de senaste åren - OM releasen inte är full med äckliga bugs osv.

Diskutera fritt.
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..