1
Dayz hjälp?
Postat av Tille ♥ den 1 Augusti 2012, 16:49
5 kommentarer · 280 träffar
Tjenare grabbar, försökte mig på DayZ idag, och som sagt var det inte riktigt lika lätt som jag trodde att det skulle vara. Jag försökte smyga mig in i ett litet område med hus. Kröp hela jävla vägen dit från "grindarna", tog ju åratal. Sen när jag väl kommer in går en zombiejävel rakt mot mig. När han står bredvid mig börjar den jäveln skrika så alla andra zombiejävlar springer på mig och slår på mig.
Jag sprang in i skogen mellan träden och höll på att kola av ångest framför stolen. Till sist skakade jag av mig dom jävla hjärnfrossarna och ligger nu på marken i skogen och tar det jävligt chill.
Så min fråga är. Finns det någon som vill hjälpa mig att komma igång? Ni kan adda mig på skype: tillcore
Tack på förhand!
Jag sprang in i skogen mellan träden och höll på att kola av ångest framför stolen. Till sist skakade jag av mig dom jävla hjärnfrossarna och ligger nu på marken i skogen och tar det jävligt chill.
Så min fråga är. Finns det någon som vill hjälpa mig att komma igång? Ni kan adda mig på skype: tillcore
Tack på förhand!