Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vote CSP

Postat av Jokern 90's v10 den 28 Juli 2012, 20:27
5 kommentarer · 107 träffar
Hejsan!

Jag vota CSPromod efter som det inte känns värt att vota 1.6 efter som det aldrig kommer att växa.

Varför jag inte vota CS:GO, om ni skulle undra så tycker jag det spelet inte förtjänar att gå under namnet counter-strike det är source2 med bättre grafik bara och nya modeller, det finns inget bra att utnyttja i spelet för den delen heller, tycker det inte går att göra något taktiskt i spelet.

Där emot så är det många gånger bättre med CSP, dom anpassar sig till att gör ett så bra tävlings spel som möjligt och det ser bara ljusare och ljusare ut för varje beta som kommer. Dom kommer att släppa sin senaste beta vilken dag som helst har som sagt till mig, och efter 1.09 så kommer v1.1 som kommer bli en finish med nya modeller och mera.

Jag har gjort ett smart val tycker jag, och tänk efter när ni votar bara: http://feedback.majorleaguegam ing.com/forums/116515-pro-circ uit-feedback-forum
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..