Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beroende/Streaming spel!

Postat av oggus den 17 Juli 2012, 22:38
19 kommentarer · 162 träffar
tjenatjena!
Håller nyss på att bygga upp lite här hemma för att börja med livestreaming inom kort! Det jag har köpt är en ny webbcam som kommer att filma i HD och flawless :ppPpp
Har även köpt in en greenscreen för att göra så att det ser lite bättre ut. Och såklart köpt en ny mic + högtalare. Jag ser väldigt mkt fram emot att börja livestreama och kommer att gå in 101% för det! Spelet jag kommer att livestreama är League Of Legends.

Men jag känner att jag kanske skulle behöva ett spel till just för att kunna få en större publik. Jag vet redan om att LoL håvar in en stor publik men kan tänka mig att det kan bli mkt större ändå ^^ Spelet som jag söker måste innefatta dessa krav:
- Det måste vara beroendeframkallande så att jag blir fast vid det och känner mig motiverad till spela under streamingen

- Spel som jag gillar är faktiskt klassiska nostalgi spel som t.e.x. Pókemon, Zelda, Mario och andra klassiker. Så spelet för väldigt gärna vara något liknande som dessa, hehe

- Måste kunna locka folk så att de kollar på min livestream!

- Och det ska inte vara något som man tar sig igenom på en vecka!

- Ska också vara ett spel som är ett direkt PC spel så att jag inte behöver cracka och sånt mög :p

Tar emot alla era förslag!

Btw har en smite key om någon vill ha och kan även erbjuda en scroll of ressurection till någon :D

Tack för mig och önskar er trevliga gaming timmar! ^^
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..