Spelar lite Trine 2 med två polare och hade tänkt livestreama vårat äventyr.
För er som inte vet vad det är för ett spel så är det ett arkad pussel där man samarbetar med tre olika karaktärer för att ta sig förbi olika hinder.
http://www.justin.tv/zetazmani an
Btw, vad tycker ni om Steam Summer Sale så här långt?
Köpte Trine 2 på sale för 2,49€! :D
#6 Om så är fallet, hur kan det bli roligare?
Jag visar alltså upp en trevlig händelse i spelet Battlefield 3.
Din svenska är ytterst bristfällig... Menar du det engelska ordet "tunnel vision" (sitter inte ihop), eller menar du helt enkelt att det är en noob med någon form av vision där han ser tunnlar?
Om du inte kan förstå vad som överhuvudtaget sker i filmklippet råder jag dig att se det några ggr till, alla andra förstår nog vad som händer i alla fall.
Lev väl.
Jag är nyfiken, låt gå.
Proffs och proffs, jag tycker jag skriver som vem som helst. Bara det att jag tycker om att variera mina ord; istället för att t.ex. bara svära, trycka in massa engelska ord och använda endast gemener (som många här på fragbite verkar föredra).
Du min herre kanske tvärt om borde se över din egen svenska helt enkelt.
På återseende.
Detta var egentligen bara någon form av testfilm då jag precis har lärt mig använda fraps någorlunda och var ivrig att börja göra BF3-filmer.
Det är ingenting man behöver ladda ner. Det ligger under options>video inne i spelet och heter "Colorblind mode".
#19 läs #16.
I övrigt: Är det någon som har tips på program med bästa inspelningskvalitet kontra hur mycket cpu osv. det drar?
250 trådar på google? Har google ett forum? Trams.
Har fått erbjudande att gå med i Landslaget i BF3 men kk ;) vi kan väl spela!
På återseende.
Dålig film dock :-(
Skrivet med min Android-mobil
Men i framtiden kanske jag hoppar in. nickar noxc
Inlägget är anmält. Dels för personligt angrepp och dels för att du våldtar svenska språket.
Du har redan en varning med styrka 3, bara onödigt att du inte beter dig folkligt - då får du en varning till.
#30 är det här du?
http://battlelog.battlefield.c om/bf3/soldier/noxc/stats/3360 62611 /
EDIT:
#26 okej, skall tänka på det till nästa gång.
Spelar BARA Hardcore. Inget annat.
#33 tig pojk, din attityd passar mig inte i smaken.
Hur kan man ens ha så dåliga stats? :D Dålig accuracy, k/d, w/l, spm.
Wtfff
Skall gå på flyget inom kort, meddelar dig när jag landat i gbg igen.
Tack och hej.
Så som jag ser det så har då dåliga personliga stats (acc, spm), ganska okej k/d ratio, 'halvbra' w/l.
Hade du varit så duktig som du sgäer att du är hade du det återspeglat sig på NÅGOT sätt.
Tack och hej :)
och sedan så har jag inte spelat speciellt länge om man räknar med vissa andra utan jag har bara spelat för skojskull. nothing else ;)
Jag hade sett fram emot en utmaning.
Det betyder Till Exempel.
nu vet du :)
och btw.. kan ju tillägga att jag inte spelat något annat än Conquest Large heller.
Förstår att folk får sjukt bra K/D etc när dom kör Team DM 24/7.
Då är det inte svårt faktiskt ;)
Sorry, var bara tvungen att säga det
Skrivet med min Android-mobil
#43 Jag spelar nästan ocskå bara cqlarge :)
När jag skrev att jag hade sett fram emot en utmaning menade jag snarare att du avslutar inlägg #41 med att skriva:
"och sedan så har jag inte spelat speciellt länge om man räknar med vissa andra utan jag har bara spelat för skojskull. nothing else ;) "
Vilket är ganska oroväckande då det nu låter som om du skall försöka bortförklara varför du inte är så svinbra som du först uttalade dig om att vara.
Väl mött Joakim, inget tjafs tack.
Inget illa menat men jag blir fuskanklagad 24/7 och blivit bannad från 7 olika servrar för "fusk" enligt dom.
Min IRL kompis (Finn heter han) har en plats i Landslaget. Jag ägde honom på bf3 och han frågade mig om jag var sugen på att spela med dom.
Jag tackade nej för ajg tar det inte allt för seriöst och då kommer jag bara att trycka ner laget.
Tro och tyck vad ni vill. Jag vet själv vad som händer fötter här hos mig :)
#49 Jag har inte dömt dig för något, tro vad du vill, jag håller hellre tyst om saken. Så kan vi snacka när det är avgjort sen istället.
EDIT: Hittade det här:
http://bfstuff.se/sveriges-lan dslagstrupp-i-bf3/12485
Vet inte hur legit den där sidan är men, kan det stämma?
Men Landslaget = Sveriges bästa.
inte.....
Landslaget = Landets Bästa
Tvivlar starkt på att du är så bra som du säger...