1
Onlinefotbollspel i 2D
Postat av LHHockey den 10 Juli 2012, 02:12
69 kommentarer · 203 träffar
Hej!
Jag tänkte fråga om det är någon här som spelar Soccer kiekko/Javaball?
Hade vart roligt att mötas eller liknande i detta fantastiska spel.
Om, det inte finns någon som spelar.. Hade det vart roligt om ni började att spela! Jag vill inte på nått sätt på detta att vara som reklam men.
Är ni intresserade av detta så berättar jag lite mer nedan.
Hemsida: http://javaball.com
Användare: Merparten Finnar men även folk från Holland och Storbrittanien.
Hade vart underbart med en utveckling av de Svenska spelarna.
Snabb info: Ett fotbollsspel i 2d grafik där du styr din egna spelare med musen. Skjuter med vänsterknappen, passar med höger. Seplet innehåller mycket mer teknik än ni annar!
Det finns olika spelformer
Training reg - Matcher med statistik
Public - Här kan du skapa egna matcher i alla olika spelformer från 1vs1 till 10vs10.
Team matches - Du kan även skapa ett lag och spela mot andra!
Om du som svensk redan spelar eller vill börja spela, Skriv gärna i tråden så kan ni gå med i vårat lag på spelet!
---------------------- ------------------------------ ------------------------------ --------------
EN SVENSK LIGA ÄR PÅ G!
Numera är alla varmt välkomna och vi arbetar stenhårt för att få med fler användare och utveckla Sverige som "landslag".
Tanken med ligan var såklart att få med så många lag som möjligt.
Antalet anmälningar för tillfället är 10. Och det kommer förmodligen vara endast 3 lag så vi inte får massa WO matcher pga folk som inte dyker upp.
Det kommer vara en "spelomgång" i veckan.
Matcherna kommer spelas i 3v3 eller 4v4.
Speltid: 2x7 minuter
Ligans hemsida: www.lhfotboll.n.nu
För mer info om spelet vi spelar matcherna på så kika in på ligans hemsida och, kolla "Instruktioner".
Tycker det skulle vara roligt om några fotbollstokar härifrån FB skulle vara med och slå några bollar i krysset, tävla i serien, snacka lite skit och ha lite trevligt.
Är som sagt spelomgång 1 gång i veckan, (oftast Måndagar är tanken).
Och man behöver absolut inte känna någon press att dyka upp!
Bra om man meddelar innan dock :)
Jag tänkte fråga om det är någon här som spelar Soccer kiekko/Javaball?
Hade vart roligt att mötas eller liknande i detta fantastiska spel.
Om, det inte finns någon som spelar.. Hade det vart roligt om ni började att spela! Jag vill inte på nått sätt på detta att vara som reklam men.
Är ni intresserade av detta så berättar jag lite mer nedan.
Hemsida: http://javaball.com
Användare: Merparten Finnar men även folk från Holland och Storbrittanien.
Hade vart underbart med en utveckling av de Svenska spelarna.
Snabb info: Ett fotbollsspel i 2d grafik där du styr din egna spelare med musen. Skjuter med vänsterknappen, passar med höger. Seplet innehåller mycket mer teknik än ni annar!
Det finns olika spelformer
Training reg - Matcher med statistik
Public - Här kan du skapa egna matcher i alla olika spelformer från 1vs1 till 10vs10.
Team matches - Du kan även skapa ett lag och spela mot andra!
Om du som svensk redan spelar eller vill börja spela, Skriv gärna i tråden så kan ni gå med i vårat lag på spelet!
---------------------- ------------------------------ ------------------------------ --------------
EN SVENSK LIGA ÄR PÅ G!
Numera är alla varmt välkomna och vi arbetar stenhårt för att få med fler användare och utveckla Sverige som "landslag".
Tanken med ligan var såklart att få med så många lag som möjligt.
Antalet anmälningar för tillfället är 10. Och det kommer förmodligen vara endast 3 lag så vi inte får massa WO matcher pga folk som inte dyker upp.
Det kommer vara en "spelomgång" i veckan.
Matcherna kommer spelas i 3v3 eller 4v4.
Speltid: 2x7 minuter
Ligans hemsida: www.lhfotboll.n.nu
För mer info om spelet vi spelar matcherna på så kika in på ligans hemsida och, kolla "Instruktioner".
Tycker det skulle vara roligt om några fotbollstokar härifrån FB skulle vara med och slå några bollar i krysset, tävla i serien, snacka lite skit och ha lite trevligt.
Är som sagt spelomgång 1 gång i veckan, (oftast Måndagar är tanken).
Och man behöver absolut inte känna någon press att dyka upp!
Bra om man meddelar innan dock :)