Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Curse - gw2 giveaways

Postat av MatLeY den 9 Juli 2012, 14:02
3 kommentarer · 127 träffar
Läste just på diablofans att curse ger ut gw2 betakeys till premiumusers idag och till generalusers imorgon.
Jag vill verkligen ha en, så det känns som att man är tvungen att skaffa sig premium för störst chans att få tag på en.

Så jag gick in på curse och tänkte köpa premium. Men då läste jag även:

"All major credit cards and PayPal accepted. Subscriptions cancelled in the first 24 hours will remove Curse Premium benefits completely from the account. In some cases, it may take up to 72 hours to activate Curse Premium across all Curse properties (including the Curse Client) while payment is processing."

Är det någon här som köpt premium och vet hur lång tid det tar innan man får det ungefär? Kändes surt att köpa det och sen få det om 3 dagar när giveawaysen är slut.

Tänkte om det är som på dom flesta sidorna när de står att de tar en längre stund, fast egentligen så får man det efter ca 1 timme eller så.
Skulle va grymt nice om någon visste iallafall!

Hur verkar GW2?

7 personer har röstat
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..