Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DayZ team up ?

Postat av jAms den 3 Juli 2012, 14:10
11 kommentarer · 403 träffar
Tja halloj allihopa, nu är det så att jag köpte Arma 2 OA igår just bara för att kunna lira Dayz, såklart var servrarna hackade av någon d'dot eller något så man inte kunde köra på några timmar igår (yippie).

Det jag vill är att teama upp med någon schysst rolig skön jävel eller varför inte flera som har erfarenhet av dayz. Ni får ursäkta mig då för jag är "noob", lär mig sjukt snabbt förövrigt, köpte det igår och nötade in det som fan, skit skoj men skit svårt också vad jag tycker.

Kort om mig:
Heter James är 17 år gammal skön jävel från skåne och har lirat cs 1.6 när jag var yngre seriöst med klan lir osv i en högre grad. Just nu så lirar jag BF3 seriöst där med, med klanen och allting, (top 20 i EU). SÅ jag är väldigt seriös av mig, kommer vara inne mest på kvällarna vid 5-03:00 haha vika tider !

Jag har ett eget mumble server, kan använda teamspeak 3 & skype =).

PMA mig här på fragbite om ditt steam konto så vi kan snacka sen lira om du inte vill avslöja ditt konto namn, eller varför inte kommentera vad du heter på steam här nere så lägger jag till dig så vi kan snacka :)

btw lägg till mig på STEAM : trolnat (fråga inte varför jag heter så, men min polare gav hans konto till mig heheehhe :D)

Tack för ni läst igenom allt och för intresset, vet är nästan långt som bibeln hehe, peace

Tycker DU om DayZ?

23 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..