Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Guild Wars2 - stresstest på Onsdag 19:00

Postat av erKoftw den 26 Juni 2012, 11:17
8 kommentarer · 153 träffar
Som topic så är det ytterligare ett stress-test på Onsdag att se fram emot.

"We were very pleased with how our servers performed during our second Beta Weekend Event, but we want to gather additional data on how they operate under load before the next one.

That’s where you come in.

All players who have pre-purchased Guild Wars 2 are invited to participate in our upcoming stress test. This four-hour test event will run on Wednesday, June 27th, from 10 a.m. to 2 p.m. PDT (GMT-7).

We won’t wipe characters for this event, so if you played in our previous betas, you can pick up right where you left off. All we need you to do is log in and have fun—leave the stress to us!"

Alltså 19:00-23:00 är det som gäller.

Skall DU delta i "final-eventet" som beräknas hållas i slutet av stress-testet?
" Stress testet som kommer nu på Onsdag, kommer avslutas med ett event som består av en invasion av Charrs start zon (Plains of Ashford) som leds av The Shatterer (även om han inte är med i eventet). I första steget av detta event ska man försvara waypoints mot "kristall korruptionen" som tar över alla varelser i zonen, inkluderat spelare, som efter att de dör blir till "Kristall Spelare" och slåss mot de andra kvarlevande spelarna. Andra steget av eventet är att man ska eskortera Rytlock genom zonen och försvara honom mot alla "Kristalliserade", och eventet avslutas med en lvl 80 boss som måste besegras. "

Själv kommer jag och min guild försöka stå emot detta, spelar du på Far Shiverpeaks får du gärna höra av dig till mig så vi fixar ihop just dig med vår grupp.

Glöm inte att kolla in fler nyheter på www.gw2sverige.se (allt inom GW2 för oss svenskar på ett ställe! snart 1000 medlemmar.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..