Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad Fifa 12 EGENTLIGEN är

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 25 Juni 2012, 21:49
17 kommentarer · 354 träffar
Tja, ROCKETBOJ här..

Jag har säkert spenderat minst 300 timmar i Pro ranked mode genom åren, och ska även spela ikväll. Jag vet inte varför, men det finns nån charm med det. Därför att när man väl får till en kanon match (1 på 100) så känns det riktigt kul. Men nu ska jag fördjupa mig i en väldigt populär sektion av spelet som en del av er kanske inte testat. Detta ÄR pro ranked:

Retards som väljer any o släpper in 5 mål per halvlek, folk som _aldrig_ passar, barn som nickar xXmeSSi99Xx (i paritet med 80% av spelarna), målvakter som är kaptener o lämnar målet öppet för att spela i anfallet, folk som tacklar egna spelare.. OSV.

Detta scenario sker i genomsnitt: Spel 9 mot 9 (för att nån retard inte fick sin position i början och dröjer sig kvar i 2 minuter tills nån sticker). Spel med 6 forwards, två mittfältare (om man har tur), och två backar (som är default backar med 70 rating). Alla bollar går mot kanterna där en dvärg sprintar förbi alla o drar inlägg mot straffområdet (50% av dessa börjar dribbla istället för att slå inlägg o blir av med bollen direkt) där 8 pers i egna laget lökar o hoppas att nicka in den.

Sen har vi above average heroes som ska leka gud o göra allt på egen hand. Stereotypen är Clive 14 år från England. Hans VP är 5'2ft neger dvärg med giant afro (blåfärgat). Han kan förvisso göra sin gubbe med att "zig-zaga", dock behärskar han inga skill moves. Han skiter fullständigt i teamplay, men kan dra iväg en passning när det är försent eller när det inte gäller nåt. Han gör mål genom att göra buggade finesse shots utanför straffområdet.

Stereotyp B är Dan, 16. Han skulle faktiskt kunna vara svensk. Han tror han är bättre än alla andra. Så när han tar positionen "any", behåller han bollen för sig själv alternativt gör självmål så alla drar.

Stereotyp C är Alex, 12. Liknande spelstil som stereotyp A dock är han semi-bra på att dribbla. Den här killen tror att han fortfarande är i offline mode eller Fifa Street. Han tar sig förbi det kassa motståndet med roulettes/sprintar förbi. Passar _ALDRIG_ för detta går emot allt han står för.

________

Berätta gärna om ni känner igen er ;)

/ROCKETBOJ
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar