1
Guild Wars 2 - server lista under BW1
Postat av erKoftw den 25 April 2012, 16:03
7 kommentarer · 265 träffar
Här är listan över servrarna i EU:
Kodonur
Gandara
Kodash
Bla cktide
Istan
Vabbi
Kourna
Fiss ure of Woe
Underworld
Ring of Fire
Far Shiverpeaks***
Petrified Forest
Jade Sea
Desolation
Magus Falls
Whiteside Ridge
Fort Ranik
Ruins of Surmia
Sharp’s Corner
Aurora Glade
Riverside
Elona Reach
Augury Rock
Abaddon’s Mouth
Mitt namn är erKo på gw2sverige & är guild leader för Three Crowns( http://tc.gw2sverige.se / )
Vi har en allians som heter TNA(The Northern Assembly ) som består utav ungefär 400-600 spelare i ungefär 7 guilder, vi är alla skandinaviska guilder från Sverige & våra grannländer.
Just nu pågår en röstning på vårt allians forum, där Far Shiverpeaks just nu har 78% utav rösterna.
Varför det har blivit denna servern som fått fokus är för att det inte verkar som många länder som svenskar helst undviker att spela med, kommer att spela på denna servern.
Så jag rekommenderar er alla att hålla ögonen öppna, men med störst sannolikhet kommer det att bli Far Shiverpeaks som kommer spelas av majoriteten svenskar under betan.
/erKo
Kodonur
Gandara
Kodash
Bla cktide
Istan
Vabbi
Kourna
Fiss ure of Woe
Underworld
Ring of Fire
Far Shiverpeaks***
Petrified Forest
Jade Sea
Desolation
Magus Falls
Whiteside Ridge
Fort Ranik
Ruins of Surmia
Sharp’s Corner
Aurora Glade
Riverside
Elona Reach
Augury Rock
Abaddon’s Mouth
Mitt namn är erKo på gw2sverige & är guild leader för Three Crowns( http://tc.gw2sverige.se / )
Vi har en allians som heter TNA(The Northern Assembly ) som består utav ungefär 400-600 spelare i ungefär 7 guilder, vi är alla skandinaviska guilder från Sverige & våra grannländer.
Just nu pågår en röstning på vårt allians forum, där Far Shiverpeaks just nu har 78% utav rösterna.
Varför det har blivit denna servern som fått fokus är för att det inte verkar som många länder som svenskar helst undviker att spela med, kommer att spela på denna servern.
Så jag rekommenderar er alla att hålla ögonen öppna, men med störst sannolikhet kommer det att bli Far Shiverpeaks som kommer spelas av majoriteten svenskar under betan.
/erKo