Skyrim - Vad ska man göra?
Hejsan.
Jag spelar Skyrim och undrar vad jag ska göra. Kan skriva det jag gjort.
1: Gick med I companions.
2: Blev ledare i Companions.
3: Blev Thane i Whiterun.
4: Blev ledare I thieves guild och blev Nightingale.
5: Gjorde Blades questen tills man kommer upp på ett berg med en drake som hette Paarthuurax eller något sådant.
6: Sket i att fortsätta för att han vill att du ska leta after ett skyrim scroll. Ville hellre gå med i dark brotherhood.
7: Blev ledare I dark brotherhood.
8: Gick med i magic college of winterhold (kommer inte ihåg vad det heter)
9: Sket i det efter man hittade den där orben i Saarthal för det var skittråkigt.
10: Gick med Stormcloaks och tog över Solitude.
Jag har Dragonplate armor som är den näst bästa warrior armorn förutom Daedric. Har även Daedric battleaxe med legendary smithing på den så att den gör 90 damage eller något.
Jag har Ciceros armor som är det bästa assassin armorn med Blade of woe och destiny blade(tror vapnet heter det)
Så jag frågar, vad kan man göra!? Jag ska göra elder scroll questet nu men sen då? Vad ska man göra? Har ni samma problem eller haft? Vad gjorde ni?
Sedan undrar jag, folk säger att man kan smitha upp vapen i typ 150 damage och eftersom Daedric warhammer är det bästa vapnet i spelet så undrar jag hur jag kan smitha upp den mer än 90 damage. Vet att man kan göra det men inte hur.
Så det jag tänker göra är:
1: Elder scrolls questet.
2: Bard's College (skitkort men ger 1 level i alla skills på 3 olika quest så du levlar pissigt snabbt i allt :) )
3: ?????
Hjälp tack!
Sedan kunde du bara köpt en häst.
Inred ditt hus.
Utforska och rensa alla dungeons och fort.
Det finns en hel del pussel och gåtor i spelet som inte har med något quest att göra.
Utforska och hitta små detaljer i spelet som t.ex. Lady of the Lake: http://i.imgur.com/3sOhk.jpg (Referens till Excalibur)
Coin Tossing: http://www.youtube.com/watch?v =uRGzBes-b6M
#5 :D Så du spelade 3 levlar och sedan sket i det? Laddat ner det eller?...
#3 Jag hatar dungeons. :O
http://skyrim.nexusmods.com /
ont: skjut älgar, de brukar jag göra
#14 tacktack!
Skrivet med min Android-mobil
Love u! Precis gjort både bard college och dödat Alduin så jag behöver nya utmaningar :) Thane blir det sista jag gör i spelet för det är hyffsat tråkigt men fortfarande skryim .
#24 Ahh, men jag gjorde vapnet legendary fick 90 damage, sen ska jag ha enchanting och alchemy som gör vad?
har 100 i smithing och inte rört de andra 2.
Ta inte åt dig, men hatar när folk säger "Gjort allt i Skyrim" och så nämner dom bara de officiella. Vet folk ens hur mkt skit som finns i spelet som inte syns på ytan? Massa epic quester som man hittat av att bara strösa omkring i den mest öde grottan och hittat ett brev elr vafan som helst. Spelet är enormt. Och Companion, Brotherhood, Guild, Winterhold, main story osv är det som alla vet innan man går in i spelet och är typ 0,5% av allt man kan göra.
Vad gör du med alchemy och enchanting då?
Får du mer skada med dem? Enchanting kanske kan göra med 2-hand damage på gearet/vapnet men alchemy?
Jag undrar detsamma btw, har gjort allt i spelet, det enda jag inte gjort är att lvla Conjuration till 100. Har över 300 timmar played på't. Underbart spel, men har tröttnat, speciellt efter jag skaffa Alchemy till 100. Fuskade aldrig, det enda jag skrivit i consolen är att completa en quest för att det bugga när jag var lvl 7.
Allt jag fått är 1000 guld och orc armor som jag inte behöver men kan sälja.
Tror det är riften quest men inte säker.