Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skyrim - Vad ska man göra?

Postat av Muukzor den 14 April 2012, 15:40
36 kommentarer · 1 366 träffar
Hejsan.

Jag spelar Skyrim och undrar vad jag ska göra. Kan skriva det jag gjort.

1: Gick med I companions.
2: Blev ledare i Companions.
3: Blev Thane i Whiterun.
4: Blev ledare I thieves guild och blev Nightingale.
5: Gjorde Blades questen tills man kommer upp på ett berg med en drake som hette Paarthuurax eller något sådant.
6: Sket i att fortsätta för att han vill att du ska leta after ett skyrim scroll. Ville hellre gå med i dark brotherhood.
7: Blev ledare I dark brotherhood.
8: Gick med i magic college of winterhold (kommer inte ihåg vad det heter)
9: Sket i det efter man hittade den där orben i Saarthal för det var skittråkigt.
10: Gick med Stormcloaks och tog över Solitude.

Jag har Dragonplate armor som är den näst bästa warrior armorn förutom Daedric. Har även Daedric battleaxe med legendary smithing på den så att den gör 90 damage eller något.

Jag har Ciceros armor som är det bästa assassin armorn med Blade of woe och destiny blade(tror vapnet heter det)

Så jag frågar, vad kan man göra!? Jag ska göra elder scroll questet nu men sen då? Vad ska man göra? Har ni samma problem eller haft? Vad gjorde ni?

Sedan undrar jag, folk säger att man kan smitha upp vapen i typ 150 damage och eftersom Daedric warhammer är det bästa vapnet i spelet så undrar jag hur jag kan smitha upp den mer än 90 damage. Vet att man kan göra det men inte hur.

Så det jag tänker göra är:

1: Elder scrolls questet.
2: Bard's College (skitkort men ger 1 level i alla skills på 3 olika quest så du levlar pissigt snabbt i allt :) )
3: ?????

Hjälp tack!

Spelar du Skyrim?

62 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar