1
Tips på Singleplayerspel?
Postat av go away pls den 18 Mars 2012, 16:25
27 kommentarer · 143 träffar
Tjena!
Tänkte kolla om någon vet några bra singleplayerspel att spela!
Har spelat Oblivion, Skyrim, Diablo 2, Might and Magic, Neverwinter Nights 1 och Baldurs Gate och har haft svinroligt!
Kraven är då:
1. De ska vara RPG spel och får gärna likna de spel jag listat här över, men. De måste inte likna! får gärna vara något episkt framtidsäventyr istället för en värld med mytiska varelser, så länge det är ball!
2. De får inte vara 10 gigabyte stora då jag sitter med min mobil som bredband och vill spela ikväll.
3. De ska vara roliga! (duh)
4. De ska helst ha någon typ av leveling och skill system!
Har en fråga till; Hur fungerar det med Neverwinter Nights 2? Måste man ha 1an för att det skall fungera?
Disk: Vad gillar ni gamla goda hederliga RPG spel?
Tänkte kolla om någon vet några bra singleplayerspel att spela!
Har spelat Oblivion, Skyrim, Diablo 2, Might and Magic, Neverwinter Nights 1 och Baldurs Gate och har haft svinroligt!
Kraven är då:
1. De ska vara RPG spel och får gärna likna de spel jag listat här över, men. De måste inte likna! får gärna vara något episkt framtidsäventyr istället för en värld med mytiska varelser, så länge det är ball!
2. De får inte vara 10 gigabyte stora då jag sitter med min mobil som bredband och vill spela ikväll.
3. De ska vara roliga! (duh)
4. De ska helst ha någon typ av leveling och skill system!
Har en fråga till; Hur fungerar det med Neverwinter Nights 2? Måste man ha 1an för att det skall fungera?
Disk: Vad gillar ni gamla goda hederliga RPG spel?