Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tibia Igen

Postat av NAWNO den 17 Mars 2012, 03:50
130 kommentarer · 528 träffar
Tja, eftersom att jag har varit borta från Tibia ett tag nu, så funderar jag på att börja spela igen, men det är en sak som är ytterst tråkigt.

Alla man har spelat med har i stort sett slutat att spela och att sitta och levla solo och inte ens ha någon att snacka med samtidigt suger enormt mycket.

Så det vore kul om det finns någon mer som känner som jag, som är sugen på att börja spela Tibia igen, tillsammans med andra, på samma server, gå och hunta tillsammans, göra en guild, göra quests och exempelvis kanske sitta i ventrilo,mumble eller dylikt samtidigt? Skulle vara 100X roligare då.

Jag har spelat ganska länge, så jag kan spelet utan och innan, klart man är lite ringrostig nu, men skillsen sitter ju kvar, så att säga.

Värld spelar egentligen ingen roll för mig, helst en PVP-värld, eftersom det är roligare, även om vi inte direkt behöver vara med i krig och så. Utan mer för att det är mycket folk på non-pvp och ingen respekterar en där.

Så om de tär någon som är sugen på att börja är det bara att kommentera här och gärna ge förslag på någon värld? Helst någon med en del svenskar i, då detta oftast blir roligare, men som sagt, det spelar ingen roll.

Själv hade jag tänkt att göra en paladin, om det är någon som undrar :) Fast jag väntar tills jag fått med mig någon/några med att skapa en gubbe, så att jag inte drar från rook och sedan vill ingen börja i den världen, haha.

Jag har som sagt allt ifrån ventrilo, skype, mumble, raidcall, vad som helst fungerar för mig :)

Ni som redan har chars på olika världar kan ju också skriva vad ni har, vilken värld, voc och så, så kanske jag kan joina? ^^

130 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar