Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa Xbox 360 Live Gold

Postat av The RA den 24 Februari 2012, 17:56
3 kommentarer · 535 träffar
Hej,

Har precis införskaffat ett xbox 360 och vill spela online.

Försökte precis registrera ett konto och köpa Live Gold via konsollen men den säger att de inte kan verifiera min adress/mina uppgifter. Misstänker att jag fyllt i fel på "Second Line Adress" eller liknande; vet inte riktigt vad jag ska fylla i här. Någon som kan hjälpa mig här?

Eftersom de inte kan bekräfta mina uppgifter antar jag att jag måste köpa Live Gold redeem code, alltså en kod som köps utanför sjävla konsollen och som man sedermera fyller i när man skapar ett account. Någon som har något bra tips på vart jag kan köpa billig kod och som levererar elektroniskt (dvs om ingen har lösningen på frågan ovan)?

Extrafråga: Jag skapade som bekant ett Live-konto med min vanliga e-mail-adress, men som jag nämnde så kunde de ej bekräfta mina uppgifter. Detta Live-konto gjorde jag med FELAKTIG profil. Kan jag logga in på detta Live-konto (som ju har min vanliga mail) med min riktiga profil, eller måste jag skapa ett nytt Live-konto just till denna? Om det går att använda befintliga Live-konton till annan profil; hur gör jag isåfall?

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..