Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SWTOR funderare

Postat av LÅST KONTO 161411 den 24 Januari 2012, 11:09
12 kommentarer · 140 träffar
Hej!

Jo jag har spelat SWTOR en period nu och trots alla buggar och skit så försöker jag ge spelet en chans (Eftersom det är nysläppt) men dock på tok för tidigt släppt.
Har också hört från vissa polare att dom inte ens kan spela spelet för att dom inte kan patcha det.
Bioware säger att det är fel på deras skit o att dom försöker fixa det, kul om man nu köpt ett spel för 500spänn o inte kan spela..

Medan servrarna nu är nere kollar jag på lite på forumet och hittar en tråd som handlar om dom 2 största anledningarna till varför du skulle stanna kvar och spela.

Då skriver en kille så här:

What would make me stay? I dont know. Probably nothing. The game wont kick enough despite the bugs. Everything you do just seems pointless. You know ...the whole game doesnt seem like it is made to keep people here for months, but only for 3 weeks.

Det har också slagit mig men det kanske bara är jag?
Visst spelet är roligt och mycket nytt osv osv..
Nu är jag inte lvl 50 ännu, har dock 7 gubbar på lvl 20+ för att jag vill testa så mycket som möjligt innan jag väljer klass.

Men jag har polare som är lvl 50, och jag har fått en ganska bra bild av vad som kommer hända när jag blir lvl 50.

[Farma dailys och försöka få grupper till några instanser] (PvP är inkluderat i detta när jag säger dailys, finns ju ingen direkt anledning att farma pvp gear heller.)

Allt detta får mig att känna att spelet inte har något direkt syfte? Kalla mig dum i huvudet men det är så det känns, pengar eller crews har inget direkt syfte då man klarar sig -i stort sett- lika bra utan..

Skulle nog vilja säga att spelet känns mer som om det är skapat för att.... öhhh ha kul? haha finns liksom inga mål, förutom att bli bäst i PvE typ.
------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------------
Om det nu skulle vara så att alla SWTOR-fans ska hacka på mig så förklara gärna för mig vad jag egentligen ska se fram emot när jag blir lvl 50, och NEJ detta är inte en tråd jag skapat för att jag inte gillar spelet! Den handlar mer om motivation om att fortsätta spela.

Känns som om spelet bara kretsar runt PvE, och vill man inte hardcore PvEa så finns det ingen anledning att försöka progressa i spelet? Rätta mig om jag har fel.

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..