Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Payday the heist hjälp

Postat av Aleister Crowley den 15 December 2011, 23:21
8 kommentarer · 147 träffar
Nån som kan tipsa lite.

Kör single player med tre st dator AI medhjälpare. Jag kommer bara nästan till slutet på dem första World bank eller vad den heter.

Jag gör allt, kommer ner i valvet tar pengarna, springer upp på övervåningen, spränger hål i väggen för att kuta mot garaget och flyktbilen.

Men mina datorstyrda polare hänger inte med mig genom hålet i väggen fast jag väntar en bra stund på dem, så till slut går man in själv och där inne springer man på en taser- eller bulldozer polis som man inte får ner själv med ett vapen, innan de tar ner mig på backen.

Så man blir nertagen och mina dator polare bara stannar utanför hålet och ger mig ingen backup eller hjälper mig upp.

Så man ligger där 20 sek och hoppas på backup från botarna men de kommer ju aldrig fast man ropar på dem.

Sen efter 20 sek misslyckas hela heisten.
Hur fan ska man göra?
Har nog fan missat 10 ggr där på slutet, och det tar 15 minuter att spela dit minst.

Även testat på easy men det är nästan lika svårt eftersom mina botar inte hänger med till slutet.

Det kanske låter rörigt men ni som lirat vet vad jag pratar om.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..