Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FIFA 12 - Ingen publik??

Postat av hyst den 9 December 2011, 20:46
1 kommentarer · 91 träffar
Hejsan!

Har spelat FIFA 12 kontinuerligt sedan det släpptes för allmänt bruk. Det har fungerat felfritt, och gör det nu också. Har dock varit lite småirriterad över en sak. Min publik har försvunnit, alltså det är helt tomt på läktarna, som om det vore en träning eller dylikt. Spelar ingen roll vilken match det gäller, champions league final eller träningsmatch mot Rochdale AFC, publiken vägrar att dyka upp.

Ljuden finns där, men inte själva publiken. Om man är en inbiten Fifaspelare som då jag är, så fungerar publiken som en slags stämningshöjare, och det blir roligare att spela när det är mer verklighetsbaserat.

Hur som helst, har jag råkat komma åt någon funktion som tar bort publiken visuellt? Eller är detta någon slags bugg? Har försökt pilla runt lite själv, men har inte hittat där skon klämmer så att säga.

Hjälp uppskattas och belönas med en virtuell highfive, eller såkallad "brofist" för dom som tycker det är mer passande!

Tack på förhand!

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..