1
skyrim hjälp.
Postat av LinusAnttila den 15 November 2011, 00:06
10 kommentarer · 103 träffar
Hjälp! ** kan innehålla spoiler**
Jag vill inte göra mainquest för mycket men vet inte vilka som är "mainquest" heller. Men har så dåligt gear och vapen, vill fixa bra iron gear och two handed men inte komma in för långt på spelet.
1. Kan någon säga bra gear & två handat vapen (helst svärd)
hur jag fixar.
2. Kan någon säga hur man vet vilka som är "mainquesten".
3. Jag har dödat 3 drakar men har inte fått något mer än dragon souls, hur får jag nya magier helt från drakar? Lär man sig dom någonstans specielt. Har bara "den man springer snabbt och det är ett ord" sen den "första" man får, sen som man lär sig i bergen med dom 3 orden. Sen har jag fått några till som jag inte alls kan använda.
Skrev detta i en tråd men fick ingen hjälp.
Kan någon förklara lite tack.
Jag vill inte göra mainquest för mycket men vet inte vilka som är "mainquest" heller. Men har så dåligt gear och vapen, vill fixa bra iron gear och two handed men inte komma in för långt på spelet.
1. Kan någon säga bra gear & två handat vapen (helst svärd)
hur jag fixar.
2. Kan någon säga hur man vet vilka som är "mainquesten".
3. Jag har dödat 3 drakar men har inte fått något mer än dragon souls, hur får jag nya magier helt från drakar? Lär man sig dom någonstans specielt. Har bara "den man springer snabbt och det är ett ord" sen den "första" man får, sen som man lär sig i bergen med dom 3 orden. Sen har jag fått några till som jag inte alls kan använda.
Skrev detta i en tråd men fick ingen hjälp.
Kan någon förklara lite tack.