Hejsan! Jag testade att spela BLC idag och märkte att det var en del förändringar. Bland annat så var man tvungen att vara lvl 25 för att spela rated arenas och jag har fått börja om på lvl 12 :/ Och fan vad segt det går att få experience ifrån vanliga games osv. Kommer ju ta jättelång tid att nå lvl 25. Vad bör jag göra för att få mycket exp så att jag snabbt kan nå lvl 25 och börja köra rated solo arenas?
Svårt att säga om läget om NiP men dom verkar ligga på samma sorts form som vanligt.
Epsilon har inte direkt mött några tier 1 lag än.
Sen hur bra var dennis de senaste i fnatic?
Hur bra var flusha?
Escape, crowns å fnatic är väl de som kommer hända något med, nip fortsätter falla neråt, godsent stannar i ingenmansland. Epsilon kommer aldrig ta sig en plats så de får möta tier1 lag.
Medan crowns och escape kommer fortsätta klättra uppåt medan fnatic snart blir ett top3lag igen.
Sedan har jag svårt att tro att både Crowns och Escape är bättre än Epsilon, visst så gjorde crowns ett bra jobb på det senaste lanet men det var i stort sett emot tier 3-4 lag.
#6 epsilon blir inte bättre än vad de är nu, de andra 2 lagen har potential
#7 nej fnatic har bra spelare och det har de redan visat.
4v5 funkar inte + znajder = 3v5 de csgo funkar inte på det viset i den nivån
skulle nog vilja säga att godsent tävlar om 9-10plats med mouz men men man får la ge de lite tid tror f.ö inte att znajder blir bättre inte pronax heller för den delen
Och pronax har aldrig direkt varit den som varit i behov att ligga högre på listan.
tror mer efter dom senaste matcherna att hela laget verkat tappa synergin.