Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamla Hederliga Spel

Postat av teddus den 29 Oktober 2011, 13:36
9 kommentarer · 291 träffar
Under 1 år nu har jag recordat spel från gamla consoller och recenserat dem. Många utav dessa spel har man ju lirat innan och ligger mycket varmt om hjärtat.

Mina Top 3:
Zelda - A link to the Past (SNES)
Moonstone (AMIGA)
Warcraft - Orcs & Humans (PC)

Sedan måste man ju även testa äldre spel (före min tid) såsom Pitfall (ATARI) och klassikern Adventure (ATARI). Detta var så kul att jag startade en "business" genom att spela gamla spel och recensera dem etc.

Nu har man dock väldigt mycket i skolan och andra jobb, vilket försvårar arbetet som ensam medlem. Därför undrar jag om det är någon här som skulle vilja bli en del av detta projekt? Skicka gärna ett meddelande så kan jag berätta mer.

Men för att starta en vettig diskussion så skulle jag vilja veta era top 3-listor från förr. Varför just de spelen? Det vore även kul att veta vilka spel som var ett helvete back in the days. Mitt förslag i så fall är ShadowGate (NES).

MVH

teddus

Bästa Consol?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..