×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumt med Battlefield 3 (Otippat)

Postat av Legenderry den 28 Oktober 2011, 13:30
6 kommentarer · 200 träffar
Nu har mitt Battlefield 3 Multiplayer problem fått lite progress.


Först så var det att jag inte fick någon connection överhuvudtaget.

Sen vart det att det stod att spelet skulle startas men tappade connection direkt

(Observera att jag kan gå in på hemsidor på internet och kolla på youtube under tiden medans jag väntar på connection så det är inte mitt internet)


Nu så får jag upp spelet, bilden är svart och sen tappar jag connection eller så står det "Playing!" Men spelfönstret öppnas inte.


Någon som upplever samma sak? Kan fortfarande köra ett felfritt single-player läge, men det är inte samma sak (obviously).

*Edit* Nu får jag upp spelet, banan laddas, sen så stängs spelet ner när jag ska komma in på själva banan (efter laddningssekvensen) Och då står det att jag inte har nån connection. Däremot så måste jag hovra över battlefield ikonen för att den ska öppnas, annars öppnas den inte och då står det "Playing!" Men fönstret existerar inte så jag kan inte gå in i spelet...
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..