Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

KRAVFUSK - DICE & NVIDIA förhandling

Postat av Herr Blåfågel den 27 Oktober 2011, 21:50
54 kommentarer · 267 träffar
Tja!

Enligt källor som snart kommer publiceras så har spelutvecklarna DICE som nyligen släppt Battlefield 3 angett för höga systemkrav på spelet. Enligt min säkra källa så ska det ha gjorts med mening för att NVIDIA ska få grafikkortet "Geforce gtx 560" mer sålt. Som är de mest rekommenderade grafikkortet för spelet. Det vill säga att NVIDIA och DICE har kommit överens med detta för att få mer pengar i fickorna.

Det ska tydligen ha gått dåligt att sälja GTX korten på marknaden innan systemkraven för Battlefield 3 kom ut.
Denna information som jag nyss har spridit ut kommer inom snar framtid att publiceras och de svarta förhandlingarna mellan bolagen kommer att få sitt straff. Min farbror som då jobbar i ett av företagen har sagt detta så det är inget påhitt.

Jag själv lirar spelet atm och klarar det hur flytande som helst med mycket sämre specs än vad som är rekommenderat. Lirar med en medium/high blandning i custom settings.

Jag har även hört av mig till aftonbladet och expressen så detta kommer bli en stor sak och DICE, NVIDIA och EA kommer att få en tuff stund framför sig.

Diskutera fritt kring detta lurendrejeri. Ni kanske har köpt ett nytt grafikkort eller processor för grova pengar som ni nu har fått reda på att ni kasta rätt ned i sjön!

Har en polare som köpte sig ett GTX 580 kort, från ett GTX 460 som spelet flyter på med utan problem.

/

blafagel.fellE

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..