Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[VARNING] Dota 2 betan

Postat av klurifax den 23 September 2011, 16:43
7 kommentarer · 121 träffar
Hej, jag gör denna tråden för att varna er.

Ni som gillar dota 2 på facebook har säkert märkt att dom spamm reklamerar deras utsläpp av Beta nycklar, och att dom länkar till en sida där man först ska gilla dom på facebook, sen dela sidan på facebook, och sedan dela den på google plus.

Även fast man gör det måste man dock också fylla i en skitlång "survey" där dom ett flertal gånger försöker lura på dig massor med prenumerationer och andra kostnader för massa skit.

Och även när du gjort klart surveyn så är det stor risk att du fortfarande inte kan få tag i beta nyckeln, så då gör man en till. Efter den funkade det för mig iaf, men då fick ja bara nyckeln som sagt. Så satte mig och gjorde om två surveys igen för att få downloada.

Efter downloaden startade jag filen men allt var bara skit konstigt, och deras "User agreement" gick inte att scrolla ner på och läsa vidare. Efter installationen var klar fanns heller inte spelet någon stans på datorn.

Så jag varnar er, akta er för den skiten, det är nått rikigt skummt...

Edit: Det går heller inte att läsa kommentarerna på deras status uppdateringar där dom länkar sidan... vad kan de bero på?? :)
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..