Laddade nyss ner d2 efter några års break, men till min förvåning var alla gubbar borta från accountet, dem var alltså inte bara expirade, dem var helt enkelt inte där.. Någon som vet hur/om man kan få tillbaka dem?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Dom försvinner om du inte loggar in på 90 dagar. Dock finns dom kvar ifall ingen har tagit namnet dom hade. Har någon reggat nya karaktärer med samma namn är det kört.
Du har redan fått det förklarat för dig, och du har själv sagt det, men du förstår inte? Någon har helt enkelt tagit namnen på dina gubbar, eftersom du inte spelat på flera år = borta.
Om du inte har spelat på några år så finns inte kontot kvar. Gubbarna kommer inte tillbaka bara för att du skapar ett konto med samma namn som du hade förut.
Om kontot fanns kvar, men inte gubbarna, så har någon loggat in och tagit bort dom.
Hur som helst så går det inte att få tillbaka dom.
Det var exakt samma för mig... Jag tänkte logga in och nostalgiknarka lite efter ett litet uppehåll men alla karaktärer var försvunna efter cirka 6 års nötande. Det var en sorglig dag... Jag kollade upp det på nåt forum och många trodde det kunde bero på att hela battlenet blev omgjort i och med releasen av Starcraft 2. Nu får man vackert vänta till Diablo 3 släpps! :D
Mhm den där skiten.. man måste helt enkelt logga in då och då om man vill ha kvar sina gubbar :/ efter 90 dagars inaktivitet är det kört vilket som, har hänt mig med
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Du har redan fått det förklarat för dig, och du har själv sagt det, men du förstår inte? Någon har helt enkelt tagit namnen på dina gubbar, eftersom du inte spelat på flera år = borta.
Om kontot fanns kvar, men inte gubbarna, så har någon loggat in och tagit bort dom.
Hur som helst så går det inte att få tillbaka dom.