Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NHL 10 Problem (Kamera perspektiv)

Postat av majnaj den 21 Juli 2011, 22:49
1 kommentarer · 220 träffar
Tjena!

Jag köpte mig just ett begagnat NHL 10 på GameStop och allting fungerade väldigt bra som det ska göra. Men det finns bara 1 problem, hur ändrar man hemmalagsvinkeln? Så man alltid anfaller uppåt. Vill inte att det ska shifta mellan varje period.

Jag har ändrat Kamera perspektivet till HEMMA LAG UPP, men det fungerar inte? Jag provade dom andra inställningarna också, "Föredrar upp osv" Men det blir ingen skillnad?

Detta fungerar bara inte när jag spelar mot kompisar med flera anslutna kontroller. Men det fungerar när jag spelar mot datorn.

Är detta någon bugg i spelet eller är det något med inställningar man redan har sparat och inte går att ändra?

Det fungerade att göra så i NHL 09? Så varför inte i 10:an?

Vad gör inställningen kamera perspektivet egentligen om det inte är till för att byta sida? Ser ingen skillnad fast jag mixtrar med den :s
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..