Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Heroes III of might and Magic -Turnering

Postat av hyp3rtraxx den 30 Juni 2011, 15:58
17 kommentarer · 83 träffar
Hej!

Är ny i detta forum och ville hälsa mig själv välkommen :).

Det är så att jag och ett par vänner till mig spelat HOMM3 i stort sätt sedan spelet kom ut och tänkte nu arrangera en turnering för gamla goda tiders skull.

Vi har tidigare spelat på professionell nivå www.toheroes.com där matcherna baseras på poäng och rankings, som en ladder.

Men med tanke på heroes 3 ersattes med 4:an, 5:an och nu 6:an har intresset tyvärr blivit mindre på heroes 3 på den sidan, och det upphörde gälla för ca 3-4 år sedan.

Innan vi tänkte arrangera en turnering så vill jag se intresset med Heroes 3 här på fragbite och sedan expandera idén runt om andra communitys där man kan skrapa fram ett enligt idén ett 30-40 tal intresserade.

Planen är att det går via hemsida där man genom Brackets möter varandra och sedan spelar finalisterna mot varandra.

För att det ska vara mer intressant i detta vill jag införa Prize pool där 1th, 2th och 3rd place får priser, dvs pengar. Anmälningen kommer kosta (ej bestämt) men mellan 100-200kr för och göra det till en riktigt spännande turnering med prispott på upp till 5000kr.

Hur går det till med versionen? Jag antar att 1.0 och 2.0 är de versionen som folk spelar med idag, men 1.4 är den versionen som kommer tilllämpas denna turnering.

Det här är en tanke och idé, behöver folk med intressen för att detta ska ske, redan idag har jag ca 5-6 intresserade.

Hur som helst, vad tycker ni här inne?

Återuppta de gamla goda tiderna!

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..