har skaffat 3150 ip nu. har dom flesta 6.3 gubbarna jag vill ha så nu vill jag ha en bra 3.1 gubbe! :) jag måste inte få mest kills osv. Så vill helst ha en champ som är bra för laget! :)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Testade inte summit något sånt där iom en fuskanklagelse mot flusha? Tror han tabbade och flyttade musen och sen när han släppte tab så drog siktet iväg dit du hade muspekaren sist.
Jo han gjorde något sånt, jag å andra sidan har det problemet enbart när jag köper vapen (b), var jag än har muspekaren så kommer siktet dit. Har letat överallt efter någon fix eller ifall någon vet vad problemet är :/
#1 håll tab högerklicka dra mus släpp tab så äre han gjorde.
Du gör säkert samma sak håller in högerklick när du köper eller nåt.
Vad spelar det för roll? Du lär ju knappast köpa så långsamt så att du måste ställa dig o hålla en angle i spawn för att motståndarna rushae dig och näru köper flyttas siktet? :7
Du rör väl dig oavsett när du köpt så då får du väl bara justera siktet
#3 Håller inte in någonting whatsoever, nej jag köper inte så pass långsamt men principen i att det är oskönt, frustrerande, irriterande & jobbigt att det ska vara som så att varje gång jag köper så flyttas muspekaren där jag har "pilen", "siktet" etc.
Hade jag tyckt att det inte spelar någon roll så hade jag i första hand inte lagt upp tråden :D
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Du gör säkert samma sak håller in högerklick när du köper eller nåt.
Vad spelar det för roll? Du lär ju knappast köpa så långsamt så att du måste ställa dig o hålla en angle i spawn för att motståndarna rushae dig och näru köper flyttas siktet? :7
Du rör väl dig oavsett när du köpt så då får du väl bara justera siktet
Hade jag tyckt att det inte spelar någon roll så hade jag i första hand inte lagt upp tråden :D