1
hosta minecraft server[outdated classic]
Postat av KristusFistus den 19 Maj 2011, 16:45
4 kommentarer · 358 träffar
Hej, jo det är så att jag skulle vilja hosta min egen minecraft server fast classic versionen, den som går att spela gratis single/multiplayer på.. Jag ser att folk har hostat sina egna min efter mycket sökande på google och ingame så har jag inte fått det svar jag vill ha..
Jag vill kunna hosta för att några polare ska få testa på det och se hur det är.
När jag tankar ner minecraft-server filen så är det bara 2-3 filer med. Ingen av dom fungerar att klicka på. Java error och annat skit..
Någon som vet var jag kan få tag i samtlig server matieriel för att kunna hosta?
Jag är noob, ja.. och jag har köpt spelet och spelar online på betan så bespara mig dom kommentarerna.
MVH
Jag vill kunna hosta för att några polare ska få testa på det och se hur det är.
När jag tankar ner minecraft-server filen så är det bara 2-3 filer med. Ingen av dom fungerar att klicka på. Java error och annat skit..
Någon som vet var jag kan få tag i samtlig server matieriel för att kunna hosta?
Jag är noob, ja.. och jag har köpt spelet och spelar online på betan så bespara mig dom kommentarerna.
MVH