1
Warcraft 3 buildorder och strats
Postat av NEEDZMOAR den 23 April 2011, 09:25
9 kommentarer · 206 träffar
hallå fb! Har dammat av Warcraft III Frozen Throne i brist på annat att göra och tänkte lära mig att lira Undead. dock hittar jag inga vettiga replays, någon som vet var jag kan hitta bra undead replays ifrån topspelare?
Vad är eran buildorder, vilken strategi gillar ni mest?
Skriv gärna en rad om vad eran strat innebär också.
Själv gillar jag fast expand med CrypLlord:
Börja med crypt, Graveyard och ziggurat.
börja rallya 2 ghouls ifrån crypt till skog, sedan bygg en ziggurat till altar of darkness och en till crypt.
Kör på Cryptlord, gör beetles ifrån graveyard, bygg en cryptfiend och köa upp cryptfiends som är rallyade till heron.
köp en summon staff ifrån itemshop så du kan dra fram skeletons, ta över en till goldmine med en gång, under tiden expandar man mainbase och kollar upp motståndet för att se vad man kommer möta:)
När gick de flesta topspelare över till orcer? kommer ihåg för några år sedan när det bara var grubby.
WCIII är ju inte världens mest populära spel, men hoppas på någon respons och diskussion :)
slutfråga: __Vilken ras kör ni helst?__
Skulle vara en poll men glömde lägga till den >
Vad är eran buildorder, vilken strategi gillar ni mest?
Skriv gärna en rad om vad eran strat innebär också.
Själv gillar jag fast expand med CrypLlord:
Börja med crypt, Graveyard och ziggurat.
börja rallya 2 ghouls ifrån crypt till skog, sedan bygg en ziggurat till altar of darkness och en till crypt.
Kör på Cryptlord, gör beetles ifrån graveyard, bygg en cryptfiend och köa upp cryptfiends som är rallyade till heron.
köp en summon staff ifrån itemshop så du kan dra fram skeletons, ta över en till goldmine med en gång, under tiden expandar man mainbase och kollar upp motståndet för att se vad man kommer möta:)
När gick de flesta topspelare över till orcer? kommer ihåg för några år sedan när det bara var grubby.
WCIII är ju inte världens mest populära spel, men hoppas på någon respons och diskussion :)
slutfråga: __Vilken ras kör ni helst?__
Skulle vara en poll men glömde lägga till den >