Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#5 du kan inte säga att myrmidon inte var OP när han kom, likaså flint :p
sen tycker jag personligen att tremble är löjlig och nej det hjälper inte med bara rev wards alltid
#6 Ingen av de heroes han nämnde är OP.
Anledningen till att folk tycker att en hero är OP när den kommer ut är för att ingen just då vet hur man spelar mot heron.
Ingen har spelat mot den förut så ingen vet exakt hur man ska beté sig mot den.
FÖ tycker jag Tremble och Hellbringer(:s) är löjligt starka.
Seriöst? Ingen gubbe är op i spelet...
Bara det att när en ny gubbe kommer ut vet bara ca 50% av alla spelare exakt hur den fungerar och kanske inte heller vet hur du ska stå imot den.
Den nya gubben som kom nu, visst den får upp snabb aspd och damage men den tål inte ett skit om den blir stunnad eller nått liknande.
Finaste "skill" som den sitter på just nu är linan den skickar upp i ett träd. Perfekt escape skill men annars har den inte mycket att komma undan med.
#39 Jo dom har fyllt alla platser förutom carrys till leagion typ så antar att det vore bäst att sätta 2 carrys där.
Tycker inte det borde komma mer gubbar överhuvudtaget just nu.
Ghost Marchers
Shroud
Thunderclaw
Sa vage Mace
Riftshards
Blev det, sen tänkte jag avsluta med charged och någon orb, typ frostwolf :p Bara att outskilla dom lite så behöver man inte särskilt mycket hp med henne :)
Crits @ 950 och insane procs så kan man punga ut 3k damage på nån sekund, hyfsat kewl.
Är beredd att påstå att hon har fetaste damage outputen i spelet om man kör henne rätt. Löjligt va motståndarna gick ner snabbt!
Den är ju inte ens OP? :S
Tycker att den är skit lätt att möta...
Tycker knappast någon gubbe var OP när den kom ut (flint lite kanske) men resten är ju inte ens bra?
Hur kan ni påstå att Myrmidon var op när den släpptes? Ni tyckte att den var OP för ni inte visste att man skulle stå still när 2a attacken precis skulle träffa er?
Bara jag som kommer ihåg i closed beta när man kunde typ 2 hitta med chronos i lvl 5? asså om man spelade 2v2 och tog chronos och zeph så var det 80% win :P
Om man spelar aggressivt mot henne är det inte så svårt men hennes stackande auto attack är dödlig.
Jera tycker jag är OP för han är för mycket av 1 sak om man säger så.
Immunity mot magic, immunity mot auto attacks, heala 300 medans man gör 30 true damage + 30% slow. Geez
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
sen tycker jag personligen att tremble är löjlig och nej det hjälper inte med bara rev wards alltid
Anledningen till att folk tycker att en hero är OP när den kommer ut är för att ingen just då vet hur man spelar mot heron.
Ingen har spelat mot den förut så ingen vet exakt hur man ska beté sig mot den.
FÖ tycker jag Tremble och Hellbringer(:s) är löjligt starka.
"FÖ tycker jag Tremble och Hellbringer(:s) är löjligt starka. "
löjligt starka tolkas väl som op?
L2p kids.
enda de behöver nu för op heroes of doom är en cp carry som springer fort som fan
aja nice iaf att de inte portat lycan
int spelat dota så mycket så vet int om du trollar
Skrivet med min iPhone
Bara det att när en ny gubbe kommer ut vet bara ca 50% av alla spelare exakt hur den fungerar och kanske inte heller vet hur du ska stå imot den.
Den nya gubben som kom nu, visst den får upp snabb aspd och damage men den tål inte ett skit om den blir stunnad eller nått liknande.
Finaste "skill" som den sitter på just nu är linan den skickar upp i ett träd. Perfekt escape skill men annars har den inte mycket att komma undan med.
Tycker inte det borde komma mer gubbar överhuvudtaget just nu.
Proc items på henne är alltför roligt alltså!
Ghost Marchers
Shroud
Thunderclaw
Sa vage Mace
Riftshards
Blev det, sen tänkte jag avsluta med charged och någon orb, typ frostwolf :p Bara att outskilla dom lite så behöver man inte särskilt mycket hp med henne :)
Crits @ 950 och insane procs så kan man punga ut 3k damage på nån sekund, hyfsat kewl.
Är beredd att påstå att hon har fetaste damage outputen i spelet om man kör henne rätt. Löjligt va motståndarna gick ner snabbt!
Så tar hon creepwaves så jävla enkelt också.
Tycker att den är skit lätt att möta...
Tycker knappast någon gubbe var OP när den kom ut (flint lite kanske) men resten är ju inte ens bra?
Hur kan ni påstå att Myrmidon var op när den släpptes? Ni tyckte att den var OP för ni inte visste att man skulle stå still när 2a attacken precis skulle träffa er?
Hellbringer, jerziah är två heroes som är för "bra" IMO
Jera tycker jag är OP för han är för mycket av 1 sak om man säger så.
Immunity mot magic, immunity mot auto attacks, heala 300 medans man gör 30 true damage + 30% slow. Geez