Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Half-Life

Postat av Charlie Sheen den 22 April 2011, 18:52
9 kommentarer · 10 träffar
Hej. Jag har bara spelat Half-Life 2 till Nova Prospect när man har Antlions till sin armé, det var dock innan jag förlorade mitt Steam-konto.
Har nu nytt konto sen någon dag tillbaka och fick suget för spel igen. Ska bli kul att spela igen om allt och samla ihop achievements. :-D

Nu till det lilla problemet, eller ja, problem och problem...

Är det nödvändigt att spela Half-Life innan man spelar Half-Life 2? Fick ganska mycket information när jag började spelade, Barney, Alyx o.s.v...
Har läst att man inte behöver då Half-Life är 14 år innan Half-Life 2, och det bara är ett plus i kanten om man spelat Half-Life.

Sen undrar jag i vilken ordning man ska spela dom? Som jag har förstått (Half-Life 2): Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two sedan Half-Life 2 Episode Three som inget datum för release har släppts än.

Och såklart en till fråga. Har spelat Half-Life 2: Lost Coast men det var ju så kort, hört att det bara är "test" för att se själva HL2-motorn?
Är Half-Life 2: Episode One och Episode Two lika korta, eller har jag två två och ett halvt roliga, långa spel att spela under lovet i min ensamhet? :-D

Förlåt för en ganska jobbig text, hoppas ni kan hjälpa!

Glad påsk! Mvh. deNani

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar