1
LoL Friendadd bugg
Postat av Stocktown den 3 April 2011, 02:28
18 kommentarer · 143 träffar
Tja, installerade precis LoL och skulle adda min polare, men det kommer upp en error där det står att jag ska verifiera hans namn för att det inte finns.
Samma sak händer för han när han ska adda mig, då det står att inte mitt namn finns.
Jag bockade precis i Enable Friend Notify så det är inte problemet.
Jag har som sagt precis installerat och det enda jag hunnit göra är att kryssa i mig som Beginner, sen körde jag Basic tutorial för att se om det var problemet, men det var bara total waste of time samt effort då jag redan spelat andra RTS förr.
Så..
Vad gör jag nu för att adda min käre vän?
Annan snabbfråga, hur ser man fler keybindings än attack 1,2,3,4 och typ Specials i Keybinding option?
Samma sak händer för han när han ska adda mig, då det står att inte mitt namn finns.
Jag bockade precis i Enable Friend Notify så det är inte problemet.
Jag har som sagt precis installerat och det enda jag hunnit göra är att kryssa i mig som Beginner, sen körde jag Basic tutorial för att se om det var problemet, men det var bara total waste of time samt effort då jag redan spelat andra RTS förr.
Så..
Vad gör jag nu för att adda min käre vän?
Annan snabbfråga, hur ser man fler keybindings än attack 1,2,3,4 och typ Specials i Keybinding option?