Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Riot Games support är värdelöst. Behöver hjälp

Postat av LSD den 2 April 2015, 13:20
12 kommentarer · 694 träffar
Bestämde mig för att föra över mitt Nordic acc(smurf) till turkiska servern när det var gratis. När jag var där märkte jag att många svenskar hade gjort samma sak. Så mötte en snubbe och började lira lite med honom och hans polare.

Efter ett tag slutade vi lira och skrev bara lite med varandra när jag väl var inne på servern. En dag så tänkte jag att vi kunde dela accet. Eftersom det var mycket lättare på turkiska servern tyckte jag vi kunde som en liten roligt grej, smurfa på det lite då och då, om vi hade tid.

Han gick med på det, jag gav han username + pw och inget hände. Vi lirade tillsammans då och då i några månader. Men sen helt plötsligt försvann han. Från min friendlist. Han tog bort mig från facebook, lol, skype allting. Sen tog han såklart mitt acc. Först brydde jag mig inte. Men nu när några andra polare har flyttat till east igen, så blev jag intresserad av att ta tillbaka accet och föra över det till east.

"TILL RUBRIKEN" Jag skrev mitt föredetta Pw, mitt username, servern jag spelade på innan transfer till turkiska, typ 5 vänner från east och den nyckel informationen jag kan tycka att de behöver. Som vanligt svara de med att jag ska fylla i massa frågor och jag märker direkt att de bara har läst rubriken och inte frågorna. Så jag skiter i frågmallen och copy pastar in svaren från mitt andra mail. Får svaret att infon inte räcker. Info är fel. Jag vet att allt är rätt. Men eftersom de tvingade mig att svara på typ "first 5 champs" fast jag köpte mina första för typ 2 år sen så kan nåt ha gått fel. Borde inte gamla pw, username, servers, vänner räcka?

'"Försökt att lösa det på egen hand" Jag har kontaktat snubben på Facebook men blev blockerad. Har försökt skriva till han på Skype men blev säkert blockad där också. Jag vet inte vad jag ska göra. Kan ju söka upp hans telefon nummer men vettefan asså... Vad skulle ni gjort? Kan ni hjälpa mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..