-2
När slutar folk suga?
Postat av Bambi på hal is den 2 Oktober 2014, 14:26
21 kommentarer · 1 000 träffar
Hejsan! Nyligen börjat spela lite lol. Förstår inte hur en del kan vara så kassa? När slutar folk vara dåliga så man får ett motstånd samt ett lag man kan kommunicera med? Vissa games har man ju fått det men vissa games börjar jag fundera på om det är nå bottar som farmar ip eller nåt.
Körde precis ett aram game där jag slutade på 40/0/21 med wukong. Hade 12 k i plånboken eller nåt. Motståndarna i deras lag typ slängde spellsen i typ random riktning hela tiden.
Är lite irriterad över hur jävla många matcher du måste spela för att få spela ranked... Jag vet hur du spelar bara inte helt säker på typ alla heroes samt vilka du buffs du får från jungelcreepsen. Har köpt xp boost så det ska väl gå lite snabbare.
Är level 10 för er som undrar. När slutar folk suga kuk?
Körde precis ett aram game där jag slutade på 40/0/21 med wukong. Hade 12 k i plånboken eller nåt. Motståndarna i deras lag typ slängde spellsen i typ random riktning hela tiden.
Är lite irriterad över hur jävla många matcher du måste spela för att få spela ranked... Jag vet hur du spelar bara inte helt säker på typ alla heroes samt vilka du buffs du får från jungelcreepsen. Har köpt xp boost så det ska väl gå lite snabbare.
Är level 10 för er som undrar. När slutar folk suga kuk?