Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LoL-Hemsida

Postat av ZundeN den 14 Juli 2014, 21:48
22 kommentarer · 800 träffar
Hej!

Det slog mig för några dagar sen att jag vill ha en bra svensk LoL-hemsida. Jag tänker mig en hemsida som erbjuder nyhetsreportage på hög nivå, chansen att själv kunna publicera Guider på svenska, ett välfungerande forum med diskussioner kring allt om LoL och chansen att kunna prata med andra svenska LoL-spelare om att starta ett lag eller spela tillsammans.

En annan stor anledning till att jag vill ha en egen hemsida för LoL är att jag har känt av ett hat från framför allt Dota-communityn, men också andra, på både spelet LoL och de som spelare det. Jag vill kunna gå in på ett forum utan det hatet.

Om det är folk här som också vill kunna gå in på en LoL-baserad hemsida, så kan jag sätta igång att göra en. Jag har både tid, lite erfarenhet och andra i min närhet som kan hjälpa till.

Kommentera gärna om ni är intresserade, och om ni saknkar någon funktion/tillgång på en hemsida som jag inte nämnde.

Tack för att ni läste!

Är ni intresserade?

56 personer har röstat

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..